-
Zorg ervoor dat je alle verplichte velden goed hebt ingevuld en dat je foto en CV niet te groot zijn (max. 2 MB).
Als dit ook niet werkt, kan het zijn dat je internetverbinding te traag is om het formulier te versturen. Mocht je problemen ervaren met je sollicitatie, neem dan contact met op met AteamNL@artnight.com.
-
Wij controleren alle sollicitaties grondig, je ontvangt meestal binnen een week een antwoord van ons.
-
Na het versturen van het aanmeldingsformulier, doorloop je met ons de volgende stappen: je maakt een opgenomen video-interview, daarna hebben we eenmalig een persoonlijk gesprek tijdens een video interview. Vervolgens volgt een testavond op een ArtNight, je assisteert een kunstenaar op locatie en neemt een kijkje achter de schermen voordat je het contract tekent. Daarna staat niets je start als ArtNight-kunstenaar in de weg!
-
Op dit moment is jouw stad dan geen focus. Je kunt eventueel alsnog solliciteren, dan zullen we je laten weten of dit inmiddels veranderd is of dat we jouw sollicitatie willen bewaren voor de toekomst.
-
In principe staan we open voor alle grotere steden. Maar de focus steden staan in de vacature tekst (die wijzigt regelmatig).
-
Al onze kunstenaars zijn freelancers op basis van een vergoeding per ArtNight.
-
Je ontvangt een vergoeding tussen de 80 € en 200 € brutto per avond voor een gewone publieke ArtNight.
-
Tijdens een normale ArtNight werken onze kunstenaars met acrylverf op een doek (30*40 cm) met platte borstels. Wij ontvangen deze hoogwaardige materialen van onze partner Marabu.
-
Nee, je hoeft niet te betalen voor het materiaal, wij leveren alles wat je nodig hebt voor jouw ArtNights aan huis.
-
Tijdens een normale publieke ArtNight kun je motieven kiezen uit onze interne catalogus met meer dan 100 ArtNight-motieven. In principe is het, in ieder geval in eerste instantie, niet de bedoeling dat je eigen werk aanbiedt in de ArtNights.
-
De zoektocht naar een locatie en de communicatie met de locatie ligt bij onze kunstenaars. Je moet dus wel een beetje commercieel kunnen denken en zelf je locatie vinden en er een relatie mee opbouwen. We betalen niet voor de locatie. Je bepaalt zelf waar en wanneer jouw ArtNights plaatsvinden (wij cureren wel op locaties, of ze bij ons merk passen, en we checken of je datum door kan gaan of dat er al te veel events op dezelfde dag in dezelfde stad zijn gepland).
-
Onze kunstenaars geven allemaal minstens 4 tot 7 ArtNights per maand, maar dit aantal kan je makkelijk verhogen. Je bepaalt zelf de data van jouw ArtNights. De typische ArtNight-tijden zijn door de week in de avonduren vanaf 19u, en in het weekend is een ArtNight in de middag ook mogelijk.
-
Nee, een auto is niet nodig - het materiaal kan ook met het openbaar vervoer vervoerd worden.
-
Nee, wij kunnen geen reiskostenvergoeding geven voor het reizen van en naar jouw locatie.
-
Publieke ArtNights zijn evenementen die op ons platform worden gepromoot en waarvoor klanten zelf tickets kunnen kopen (hier bepaal je zelf de locatie, het tijdstip en het motief).
Met een besloten/Private ArtNight boeken groepen direct bij ons met de gewenste datum, plaats en het motief (team events, vrijgezellenfeesten, verjaardagen etc.) en zoeken wij daarna een geschikte artiest voor bij dit evenement.
-
Tijdens de eerste fase doorloopt je een Trainee programma, deze bestaat uit de modules van onze online academy en persoonlijke online coaching, zodat je de best mogelijke ArtNights kunt geven. Je eerste 10 ArtNights zit je in de Trainee fase, erna wordt je, mist je goede beoordelingen hebt, een officieel ArtNight kunstenaar.
-
Binnen de regio's zijn onze kunstenaars via WhatsApp en soms via evenementen met elkaar verbonden, en helpen elkaar waar nodig.